Friday, November 30, 2012

Antara Teknologi & Pengguna, Pengguna Dipersalahkan


 1malaysia

vpn troll


sumber: SAR
Ok, korang dah baca aduan kak besaq kepada celcom cs tu? Belum? Baca kat atas tu..hahaha
Boleh pecah perut dibuatnya..

Aduh..WatThe #$%^!@=\..kenapa dengan kak besaq ni..ni bukan masalah pengguna vpn kak besaq oi, jangan buat lawak antarabangsa boleh tak?..damm lah, pecah perut admin membacanya..

Kalau kak besaq nak beli vpn saya pon boleh kak besaq, takpayah la  buat aduan macam tu, ketinggalan zaman kot! beli vpn admin ni, murah je..Klik sini kak besaq oi.. 

0 comments: