Monday, November 12, 2012

Ayat Romantik Untuk Memikat

Hoyey!! memang seronok bercinta ni kan.. maklumlah bila bercinta semuanya bagaikan kita yang punya. Buat salah pun jadi betul maklumlah tengah hot bercintalah katakan. Kalau nak kekal bahagia bercinta sehingga ke jinjang pelamin, setiap pasangan tu perlulah saling hormat menghormati antara satu sama lain.
Berikut gambar kat atas tu adalah beberapa situasi untuk pikat awek. Haha memang susah sebenarnya nak pikat awek ni lebih-lebih lagi orang macam aku ni yang jenis pemalu. Dalam hati nak cari awek yang comel dan cantik tapi aku sendiri tak hensem tak macho haha.. tak pe aku sebenarnya ada cara untuk pikat awek ni. Nanti aku bagi tau caranya. Tapi sebelum itu aku nak kepoh sikit kalau nak cari awek ni kenalah yang pandai memasak, pandai kemas rumah, pandai jaga hati orang tua, kena lah pandai segalanya. Alang-alang dah cari awek tu kira cari sekali lah bakal isteri betul tak?.. jangan cari yang cantik je tapi pemalas haha..

Mudah saja sebenarnya.. tak perlu pun ayat-ayat jiwang pun untuk pikat si dia.. cuma .. ok tengok sketsa ni pulak..
Berusahalah untuk pikat sidia untuk anda nanti untuk dijadikan isteri .. Hehe ..
tapi semua tu datangnya dari Nya jugak.. segalanya boleh berlaku asalkan korang berusaha dengan ikhlas dan sentiasa berdoa supaya dapat jodoh yang baik-baik

Sekian, Kita jumpa lagi .. 



1 comments: