Isnin, 1 April 2013

Permintaan kepada Allah


Dapatkan saya sambungan, ya Allah ..
Walaupun, saya mahu ia menjadi maya ..
Dan biarlah saya memberitahu kepada anda, ya Allah ..
Bagi anda adalah Maha Mengetahui Semua, pembawa saksi ..
Bagaimana i rasa, sejauh mana i rindu, atau berapa banyak i truely terlepas masa depan saya lebih baik 1/2!

Namun ia mungkin kelihatan untuk menjadi berlebihan merana kepada ramai ..

Selagi saya pasti fakta, "Kamu adalah Concealer, Pelindung"!
Dan sentiasa i akan pastikan ia, dengan itu bermula dengan saya bersedia untuk jantung aliran ..

Beritahu dia Tuhanku, bahawa bisikan saya maksudkan banyak;
Perkataan hanya lemah untuk menjatuhkan ke dalam keintiman ..
Menunjukkan kepadanya jalan yang lurus, yang i mahu untuk diri saya sendiri ..

Cover dia Ya Allah, dengan pelukan hangat dan kelembutan saya ..
Hanya berpatutan melalui Rahmat selama-lamanya anda kepadanya ..

Saya meminta dari kamu Allah; Biarkan dia salam saya, menghantar kepadanya cinta saya ..
Hantar dia Keamanan pada hal saya ..

Yakinkan dia akujanji saya, Maha oh!
Biarlah dia melihat berapa banyak i memohon dgn anda, untuk membuat saya sempurna khas untuk dia ..
Daripada bagaimana menyeronokkan ia berlaku kepada saya, dalam mengubah diri saya sebagai isteri yang penyayang menjadi ..

Supaya saya akan tidak menyenangkan beliau dalam apa jua cara; ghairah menenangkannya in every way!
Memberinya sokongan bersungguh-sungguh dengan badan saya, minda & jiwa ..

Membiarkan dia tahu ini Rab Ya, menenangkan jiwanya dengan kehadiran semula jadi saya ..
Untuk mata boleh percieve, tetapi sedikit; Walaupun hati masih boleh berkembar meningkat daripada batu selain ..

Jadikan dia soleh di kalangan rakyat, beliau Ya Allah;
Mencurahkan dia dengan nikmat anda sesuatu rahmat ..

Biarlah dia berada di tahap terbaik dalam simulasi penyayang Nabi (saw),
Apabila sudah tentu, berusaha untuk menjadi yang terbaik ke arah Isteri beliau!

Apa lagi cinta wanita akan perlu?
Apabila dia berpegang agama beliau, tanpa membiarkan yang teladan ..?

Oleh itu, saya serahkan kepada anda Master saya, ini petisyen ringkas dengan penjagaan atmost,
Dengan cinta lelaki saya, hanya berkembang maju lagi, sebagai kaum masa ke dalam kehidupan yang kita akan berkongsi,
Menetapkan niat bersama-sama, jadi tulen & hubungan yang tidak boleh bertahan!


Antara seorang gadis dengan pemuda 
Jejaka dan wanita